Onze kernwaarden

Uit een analyse naar de vraag voor marktonderzoek blijkt dat de drie belangrijkste aspecten bij de "aankoop" van marktonderzoek zijn: prijs, inlevingsvermogen en ervaring. De criteria inlevingsvermogen en ervaring worden niet alleen gecommuniceerd, maar ook geoperationaliseerd in de werkwijze van B&T, die getypeerd kan worden als: maatwerk, professioneel, kritisch, meedenkend, praktisch bruikbaar, flexibel en rechtstreeks. Op basis hiervan hebben wij onze 4 kernwaarden gedefinieerd:

1. Professionaliteit

Kwaliteit op het hoogste niveau is wat wij nastreven in alle facetten van onze bedrijfsvoering en in de dienstverlening naar onze klanten. Wij vinden het belangrijk dat onze professionele werkwijze zowel intern als extern getoetst en daarmee ook bevestigd wordt. Wij zijn dan ook al vele jaren ISO 9001 en ISO 20252 gecertificeerd en lid van de Research Keurmerk Groep.

Verder volgen wij uiteraard nauwlettend de ontwikkelingen binnen ons vakgebied, onder andere via het lidmaatschap van een aantal professionele vakorganisaties, zoals:

maar ook dichter bij huis bij:

2. Flexibiliteit

Onderzoeksbehoeften laten zich niet altijd plannen. Soms dient zich een acute onderzoeksvraag aan die op korte termijn beantwoord moet worden. Door onze platte organisatiestructuur en korte, directe lijnen met onze klanten en onze collega's kunnen wij snel reageren, zonder daarbij de kwaliteit uit het oog te verliezen. Deze korte lijnen maken het ook mogelijk om tijdens lopende onderzoeksprojecten zaken van dichtbij te monitoren en waar nodig bij te sturen.

3. Expertise

Naast het procesmatige beheer van het onderzoek, ligt onze missie vooral bij het aandragen van bruikbare uitkomsten. Op basis hiervan kunt ú strategische beslissingen op een meer verantwoorde manier nemen. Wat is de meest geschikte onderzoeksaanpak om uw specifieke probleemstelling te kunnen analyseren? Wij geven u graag een objectief en verantwoord advies waarbij we gebruik maken van onze jarenlange ervaring in verschillende markten, voor een breed scala aan bedrijven en organisaties.

4. Klantgerichtheid

Ons kwaliteitssysteem waarborgt het onderzoeksproces van intake tot oplevering. Als opdrachtgever blijft u betrokken bij dit proces (onder meer via tussentijds overleg) en wordt u continu op de hoogte gehouden van de actuele stand van zaken. Onderzoek zien we als een gezamenlijk proces, waarin elke partij zijn eigen verantwoordelijkheden heeft. Onze werkwijze maakt dit proces transparant en praktisch bruikbaar, o.a. door vaste aanspreekpunten en directe lijnen. We zijn betrokken, toegewijd en ambiëren een goede, duurzame relatie met onze klanten.

 
Home
Sectoren
Agribusiness
Algemeen
Veterinair onderzoek
Soorten onderzoek
Onze klanten
Business-to-business
Algemeen
Soorten onderzoek
Onze klanten
Consumenten
Algemeen
Soorten onderzoek
Onze klanten
Producten en Diensten
Algemeen
Kwantitatieve vormen van onderzoek
Kwalitatieve vormen van onderzoek
Overige dienstverlening
Over B&T
Onze kernwaarden
Ons team
Algemene Voorwaarden
Contact
Algemeen
Voor telers
Vacatures